2 Eylül 2013 Pazartesi

Biraz da Erkek İşi Öğren



Herkese merhaba

uzun bir aradan sonra tekrar buraya akıtıyorum elemimi kederimi (Vasfiye teyze mode on)

Neden böyle bir başlık attın diye sorarsanız işte cevabı:

Bundan yaklaşık bir hafta önce annemle konuşuyorduk ve kendisine yemek yapımıyla ilgili bir soru sordum. Aldığım cevap şuydu:

''Kemosentetik sen kız işlerine çok merak saldın. Biraz da erkek işi öğren. Artık sen de baban gibi bir şeyler tamir et.''

Aldığım cevaptan sonra donup kaldım. Ne diyeceğimi bilemedim. Hemen odama gittim.

Eskiden annem bana karşı böyle davranmazdı. Ne oldu da annem birden bire böyle davranmaya başladı anlayamadım. Yoksa gay olduğumu anladı da ondan dolayı böyle bir tepki verdi bilmiyorum.

Bu yaşananlar benim daha dikkatli olmam gerektiğini gösterdi. Eğer gay olduğumu bilmediği halde annem böyle bir tepki veriyorsa (bilmediğini varsayarak konuşuyorum) gay olduğumu öğrenirse nasıl tepki verir düşünemiyorum. Ne yapacağım onu da bilmiyorum.

Keşke geçen hafta yaşadıklarım bununla sınırlı kalsa. Yaşanan diğer olayları başka bir zaman yazmayı planlıyorum.

Diğer yazımı yazıncaya kadar kendinize iyi bakın efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder